Forum CLAN WARCRAFTING Strona Główna


FAQ Szukaj Użytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Lucznicy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CLAN WARCRAFTING Strona Główna -> Taktyka Grania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Malax


Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 13:28, 12 Wrz 2007    Temat postu: Lucznicy

A przede wszystkim he bo tacy sa w klanie (tu Cyro ma okazje pospamowac Wink )

HE jest chyba łatwiejszą pustacią do prowadzenia niż spoil, tu nie ma co kombinowac używa sie wszystkich self buffow a potem stara dobra taktyka shot and run, czemy ociekać ? bo łucznicy maja taki skill jak Acrobatic Move który zwiększa uniki podczas biegu. Duble shot'a i stun shota urzywa sie tylko na pvp bo pierwsyz ma sile podobna do krytyka z luku a drugi raczje Zadko wchodzi. Snipe jest świetnym skillem ale użytecznym tylko w miejscach gdzie nie trzeba biegać za mobami jak np cata (ze włączonym snipem nie można biegać)
Ponieważ he jest przegięty (2 bootsy atack speed) ma duży p.def, evasion i sporo hp to przeważnie robi za MA.
Podstawa siły łuczników sa buffy a doklaniej zwykly haste (chant of furii)bufy na krytyki oraz might wysokiego levelu (Greater Might lub War Chant bo zwieksza p.atc procentowo)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Czapa


Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice (koło Katowic)

PostWysłany: Pią 21:41, 28 Gru 2007    Temat postu:

Silver Ranger pewnie tak samo czy sa jakies roznice?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Malax


Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 3:42, 30 Gru 2007    Temat postu:

ogólnie SR zbytnio się nie różni, niestety tylko ogólnie. Jak juz wspomniałem wcześniej HE jest przegięty prze 2 attack speed boost (szybciej atakuje niż sr niestety i oczywiste silniej). Ale oczywiście ma też zalety duża szybkość przydaje sie do taktyki "hit and run" (siege, statyczne pvp). Zdolność rapid shot jest niezla (w końcu niezłego speeda daje ) ale trzeba uważać bo dość szybko wypruwa manę za to dzięki temu można nadrobić brak dobrej broni.
Jeżeli chodzi o pvp to podstawowa różnica (oprócz self buffów) to posiadanie Entangle ,który daje (wraz z sprint) jak zadziała niezłą przewagę jeżeli walczy sie z klasą kontaktową . A że sama walka pvp polega na łapaniu ciosów w momencie biegu (zwiekszony dodge) to chyba nie muszę wspominać
P.S. jak nie wierzysz ze HE jest szybszy to sam sprawdź ja tez za pierwszy razem nie uwieżyłem ;P [link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze jakieś pytania ? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Czapa


Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice (koło Katowic)

PostWysłany: Nie 11:42, 30 Gru 2007    Temat postu:

Chodzilo mi raczej o uzywanie skilli
rozwazniej kontrolowac mp czy "na chama" uzywac do konca moze cel padnie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Malax


Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 13:43, 30 Gru 2007    Temat postu:

osobiście nie mam doświadczeń z graniem solo łucznikami, a w dobrym archer pt jedynie jak masz slaby luk to "trochę" możesz powyłączać "rapid shot" (konsumnja mp) ale przeważnie kończy sie to wypruciem z mp (brak Pain of Sagittarius dodatkowo pogarsza sprawę), a przeważnie pt złorzecze na downy:P, ale jak w pt jest jakaś postać która robi downy i pt na nia czeka to nic nie stoi na przeszkodzie żeby tez sie mp pozbyć.
Jeżeli chodzi o skile do użycia to stun shot używa sie tylko na pvp lub czasem do zabawy, duble shot jest jedynie przydatny jak nie masz buff'ów (lub diabenie slby luk) - kosztuje dużo mp i strzela w czasie 2 normalnych wystrzałów.
Vicious Stance - skill tylko na pvp z full buffem pieknie daje kopa krytykom ale szybko zużywa mp.
elemental heal - zbyt duży zużycie mp do efektu długi czas rzucania, przydaje sie jedynie podczas siege
może prościej:
w pt nie używasz skilli bo szkoda mp liczy sie wydajność gdyby liczył sie damga to by brali tylko magów
SR nie ma Pain of Sagittarius przez co ma mniejszy reg mp niz HE (mimo wyzszego men, wiem chore), więc uwaga z dobrym łukiem (szczególnie sb ma tendencje to "wysysania" mp"
solo lepiej nie chodzic bo lucznik jest wtedy wręcz taki sobie (najlepiej bd, buffer +2 lucnikow i na moby przynajmniej x2- ja mam miłe wspomnienia z HS w takim pt od 60 levelu Very Happy )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CLAN WARCRAFTING Strona Główna -> Taktyka Grania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin